miercuri, 2 iunie 2010

Ginerele lui Blaga, promite asociatul lui, va rezilia contractele de 10.000.000 de euro încheiate cu statul

In interviul apărut astăzi în Evenimentul zilei, Blaga a precizat că îi va cere ginerelui său, patron al unei firme de pază, să renunțe la contractele pe care le are cu instituții publice. Este vorba despre contracte în valoare de zece milioane de euro, cîștigate la Ministerul Transporturilor și la Compania Națională a Huilei, care funcționează în subordinea ministrului Adriean Videanu.

Directorul general al CNH, Constantin Jujan, a declarat că, deocamdată, nu poate fi reziliat contractul cu Axis Security (firma de pază a lui Ionuț Rudeanu – n.r.). Asta pentru că, deși licitația a fost finalizată și atribuită, nu a putut fi semnat nici un act cu Axis Security. Deoarece Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor nu a emis decizii finale pentru contestațiile depuse de către perdanții licitației cîștigate de firma ginerelui lui Blaga. La Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara (subordonată Ministerului Transporturilor), directorul adjunct a explicat iritat că nu poate oferi răspunsuri despre Axis Security așa repede cum dorește presa și are nevoie de timp să strîngă informații. Ionuț Rudeanu, ginerele, n-a fost de găsit la nici unul dintre sediile firmei.

Asociatul ginerelui lui Blaga, despre declarațiile lui Blaga: “Dacă șeful a zis treaba asta, asta se va întîmpla”

Mihai Neicu, însă, partenerul de afaceri al lui Rudeanu, ne-a ajutat cu informațiile de care aveam nevoie. Așa cum a relatat HotNews.ro, Neicu (patron al firmei de pază Nei Guard) este în prezent membru PDL și cel cu care Rudeanu a participat, în asociere, la licitațiile pentru contracte pe bani publici.

Mihai Neicu ne-a asigurat de cîteva ori la rînd că Rudeanu va respecta dorința lui Vasile Blaga. “Dacă șeful a zis treaba asta, asta se va întîmpla”, a declarat Mihai Neicu în legătură cu afirmațiile lui ministrului de Interne din EvZ privind renunțarea ginerelui la contractele cu instituții publice. Redăm în continuare declarațiile lui Mihai Neicu pentru Kamikaze:

Rep: Axis a apucat să iasă din acele asocieri (contracte cîștigate în asociere cu NEI Guard – n.r.) prin reziliere?

MN: Astăzi sau mîine, omul își face procedurile cum a spus d-l ministru, că nu e de capul lui. Deci, sigur se va face. Încă ceva. Ne-ați facut pe toți de parcă sîntem infractori. Noi suntem companii puternice în România.

Rep: Dar cum ați ajuns la d-l Rudeanu?

MN: Pe d-l Rudeanu îl știu de mult, de cel puțin paisprezece ani. N-am nici o treabă cu domnu’ Blaga, cum a zis Dan Tapalagă. Eu îl știu pe omul ăsta de mult. Și chiar eu i-am spus acum vreo doi ani: băi, tre’ sa facă ceva. El e doctor stomatolog, are un cabinet. Există un studiu în România, că pînă în 2015 piața numărul 1 în Europa va fi piața românească și piața grecească. Și i-am zis acum doi ani și ceva: băi, fă-ți o firmă de securitate, că ești bun pe tehnic și pe astea. Și omu’ a înțeles și a zis “bine, uite, fac și eu asta”. I-am dat toate alea, uite cum se fac contractele. Eu am zece ani de firme de securitate. Și io am zis: “te ajut, mergem la licitații împreună, vedem ce-o fi”.

Rep: Aveți cumva un număr de telefon al domnului Rudeanu?

MN: Dom’le, și daca l-aș avea… Vă dați seama, omul din toate părțile… Deci omul sigur va rezilia, nu-l cunoașteți pe d-l ministru Blaga. Domnul ministru, cînd zice ceva, aia va fi. Deci nu există altă virgulă să știți. Deci dacă a zis domnul ministru asta… Și-așa ăsta mic îi pare rău că a făcut chestia asta. Eu vă spun că la stat nu vreau să intru. Ăștia de la AND (CNADNR – n.r.) n-au bani să treacă strada. 97% din contractele mari eu le am private. Tot cu privat o să mă duc pînă mor. Vă dați seama că la 26 de ani omu’ ăsta îi e frică să meargă la masă că se spune că s-a întîlnit ginerele lui Blaga cu X? Adică pe omul ăsta l-ați terorizat. Copilul ăsta s-a speriat, a stat la Deva. Efectiv nu înțelege la 26 de ani. Eu vă spun sigur că dacă domnul ministru, care-l cunosc de-o viață, a zis că se reziliază, credeți-mă că așa se va întîmpla. Deci dînsul este un om hotărît.

Ați reținut, da? ginerele lui Blaga este un copil de 26 de ani, neștiutor, dar degrabă halitor de bani publici și se va supune dorinței ministrului. Vești bune, deci.

Articol integral preluat de AICI

Un comentariu:

  1. au distrus tara , cu caracatita din institutiile statului , dar cine pe cine sa mai destrame mafia.

    RăspundețiȘtergere